Subject: RE: TSA-21 lisakoridori (R2156) taotlus
From: "Diana Krotova" <[email-masked]>
To: 'Andreas Kärner' <[email-masked]>
Cc: "'Egert Linkmann'" <[email-masked]>, "'Marko Liiva'" <[email-masked]>,'Eve Härm' <[email-masked]>
Date: Thu, 27 Mar 2025 10:21:30 +0200

Tere

Anname teada, et vastavalt Teie taotlusele on välja antud järgmine NOTAM:

A1107/25
(A1107/25 NOTAMN Q)EETT/QRTCA/IV/BO/W/000/090/5839N02535E009 A)EETT
B)2504010700 C)2504041600 D)DAILY 0700-1600 E)TEMPO RESTRICTED AREA
EER2156UAS ESTABLISHED DUE TO UNMANNED AIRCRAFT ACTIVITY WITHIN AREA:
584708N 0253732E - 584547N 0254516E - 583127N 0253615E - 583202N 0252556E
- 584708N 0253732E EXCLUDING TEMPO SEGREGATED AREA EETSA21 NURMSI.
PERMISSION FOR ENTERING THE AREA SHALL BE OBTAINED FROM TEL +372 5912
4911, ALTERNATIVE TEL +372 5650 2880. F)SFC G)FL090)

NB! Palume arvestada, et ajutine piiranguala kehtestatakse NOTAM-i kaudu.
Vastav NOTAM peab olema avaldatud vähemalt 7 päeva enne piirangu
jõustumist. Seetõttu tuleb kõik piirangualaga seotud andmed ja taotlus
edastada vähemalt 10 päeva enne piirangute jõustumise kuupäeva.

Tervitades

Diana Krotova

+372 58 07 06 01

From: Andreas Kärner <[email-masked]>
Sent: Thursday, March 27, 2025 9:06 AM
To: Eve Härm <[email-masked]>; [email-masked]; Marko Liiva
<[email-masked]>
Cc: Egert Linkmann <[email-masked]>
Subject: TSA-21 lisakoridori (R2156) taotlus

Tere

Edastan järgmiseks nädalaks õhuruumitaotluse, dokumendid lisatud.

Lugupidamisega

  _____

Andreas Kärner

UAV Operator-Instructor
 <mailto:[email-masked]> [email-masked]
+372 5366 6683

Threod Systems

Kaare tee 3, Viimsi 74010, Estonia
 <http://www.threod.com> www.threod.com

  <http://www.threod.com/failid/mail_footer.png>

Threod Systems Confidential

The information in this e-mail is confidential. It is intended solely for
the addressee and access to the e-mail by anyone else is unauthorized. If
you are not a named recipient, any disclosure, copying, reliance on it, is
prohibited and may be illegal. If you are not an intended recipient,
please notify Threod Systems and delete the e-mail.

---

Kiri on saadetud väljastpoolt valitsemisala.  Ärge avage kirjaga kaasa
tulnud linke või manuseid enne, kui olete saatja õigsuses ja sisu
turvalisuses kindel.